TARGI

Dziesiątki standów, setki ofert, a odwiedzający oblegają to jedno konkretne stoisko. Dziwne?… Nie. Po prostu właściciel stoiska zamówił u nas promocję na targach i teraz cieszy się zyskiem. Dobra wiadomość jest taka, że każdy może wziąć z niego przykład.

Po pierwsze: atrakcyjny wygląd stoiska. Musi przyciągać wzrok i wyróżniać się spośród innych. Specjalnie dla Państwa zaprojektujemy i wykonamy stand, bannery, makiety, dmuchańce i inne formy reklamy wizualnej. Po drugie: musi być ciekawie. Piękne hostessy w strojach z Państwa logo zaproszą gości do stoiska, a animatorzy zorganizują konkursy i zabawy. Po trzecie: nie można dać o sobie zapomnieć. Ulotki i broszury informacyjne oraz drobne upominki lub słodkości to absolutny must have. O to również zadbamy. Oraz o wszystko inne. Zapraszamy!




ROADSHOWS

Jak skutecznie dotrzeć z ofertą do partnerów biznesowych? Wpaść do nich z wizytą. Może nie bezpośrednio, ale odwiedzić ich miasto. I zorganizować tam dobrą imprezę, której będą najważniejszymi gośćmi. Na tym właśnie polega roadshow.

Wyznaczenie kilku miejsc i terminów wydarzeń pozwoli Państwa partnerom dopasować udział w wydarzeniu do swojego grafiku. A wyższa frekwencja to więcej osób poinformowanych o Państwa ofercie. Imprezy typu roadshow znakomicie sprawdzają się w budowaniu i podtrzymywaniu relacji z kontrahentami. Służą przede wszystkim przekazywaniu wiedzy o nowościach w Państwa firmie.

Taką formę promocji przygotowaliśmy m.in. dla producenta sprzętu komputerowego, który wypuścił na rynek serię nowych urządzeń mobilnych. Roadshow zorganizowaliśmy także dla producenta żywności dla zwierząt, który chciał poinformować swoich partnerów handlowych o nowej segmentacji swoich artykułów. Podczas naszych tournée odwiedziliśmy Warszawę, Wrocław, Poznań, Kraków, Gdynię, a nawet Ciechocinek. Wydarzenia miały charakter sympozjów. Ich przebieg urozmaicały przygotowane przez nas prezentacje multimedialne oraz wielkoformatowe, barwne plansze informacyjne.





JUBILEUSZE

Rocznice, na przykład powstania firmy, są okazją do refleksji, podsumowań i formułowania planów na przyszłość. Ale przede wszystkim dają wspaniałą możliwość wspólnego świętowania. Pracownicy i partnerzy handlowi na pewno docenią taką formę wdzięczności za wkład w rozwój Państwa biznesu.

Jubileusz można obchodzić na wiele sposobów. Można urządzić zawody sportowe, piknik albo imprezę plenerową z paintballem i jazdą na quadach. Można zorganizować konferencję, a zaraz po niej uroczysty bankiet z koncertem lub występami kabaretu. Doskonałym pomysłem jest wspólny wyjazd. A jeszcze lepszym – połączenie kilku tych propozycji w jedną, kilkudniową całość. Bez względu na wszystko, z nami będzie to impreza stulecia!

Jeden z naszych klientów wraz ze swoimi pracownikami obchodził 20-lecie firmy w Szczyrku. Znalazło się miejsce zarówno na część oficjalną, jak i na beztroską zabawę. Najpierw odbyła się uroczysta kolacja połączona z prezentacją strategii rozwoju firmy na najbliższe lata. Najstarsi stażem pracownicy otrzymali wyróżnienia. Następnie rozpoczęła się impreza: uczestnicy wyjazdu bawili się szampańsko do białego rana przy wesołych animacjach i dźwiękach muzyki zespołu Drugi Tydzień. Następnego dnia było zimowe szaleństwo na stoku, a także quady i park linowy. Na zakończenie pełnego wrażeń wyjazdu odbyły się kulig w blasku pochodni i huczna biesiada w góralskiej karczmie.

Brzmi dobrze, prawda? Takie właśnie jest.





SAMPLING

Każdy lubi dostawać prezenty. Sympatyczny drobiazg, przygotowany specjalnie dla konkretnego typu odbiorców, jest zawsze mile widziany. Zwłaszcza, gdy towarzyszą mu inne przyjemne wydarzenia. Akcje samplingowe to świetny sposób, by podbić serca klientów.

Sampling opiera się przede wszystkim na rozdawaniu próbek produktów. Warto jednak poszerzyć akcję o animacje, drobne upominki i obecność postaci w zabawnych kostiumach. Dobrą okazją do przeprowadzenia akcji samplingowej jest piknik albo targi.

Przykład udanej akcji? To był maj, pachniała Saska Kępa, a my w słoneczne niedzielne popołudnia prowadziliśmy sampling pewnego produktu. Ponieważ promocja była skierowana przede wszystkim do rodziców, na obszar działania wybraliśmy parki i place zabaw. Wielka maskotka krążyła między dziećmi, hojnie rozdzielając balony i zabawki. Do rodziców trafiały oczywiście próbki. Były wesołe animacje i zabawy, a przede wszystkim dużo śmiechu i radości dzieciaków. We czerwcu zaś hostessy przed szkołą rozdawały rodzicom pakiety wakacyjne: wodoodporne etui na telefon, dokumenty i klucze wraz z próbką produktu i ulotką informacyjną. Lubimy takie akcje promocyjne :)





LAUNCH PRODUKTU

Niech się dzieje! Nowy produkt stwarza nieograniczone możliwości dla budowania wizerunku całej marki. Jest jej najlepszym ambasadorem, a każda wizyta ambasadora potrzebuje przecież odpowiedniej oprawy. Mamy świetny plan i mnóstwo scenariuszy.

Fantastycznym wyzwaniem była dla nas prezentacja nowego modelu samochodu ciężarowego. Gwoździem programu całego show był pokaz laserowy. Na oczach zachwyconych gości, przy dźwiękach muzyki i w blasku laserów auto wjechało na scenę. Do akcji wkroczyły następnie tancerki z dynamiczną choreografią, która znakomicie wpisała się w charakter pokazu. Później goście zostali zaproszeni na uroczystą kolację. Na deser: występ Kabaretu Moralnego Niepokoju i dyskoteka.

Promocja ginu odbyła się w zupełnie innej, ale równie emocjonującej atmosferze. A to za sprawą casino night – niezapomnianej nocy, podczas której goście mieli okazję oddać się hazardowym uciechom rodem z Las Vegas i przy okazji poznać nowy produkt gospodarza wieczoru. Wcześniej odbyła się także konferencja połączona z wyśmienitą kolacją.

Natomiast z okazji wprowadzenia na rynek nowego produktu farmaceutycznego przeprowadziliśmy wiele różnych działań skierowanych do rodziców i ich dzieci. Do promocji wykorzystaliśmy m.in. piknik oraz akcję samplingową. Było kolorowo i rodzinnie.