SYMPOZJA

Ważne informacje można przekazać mejlem i mieć nadzieję, że zostanie on zauważony i właściwie zrozumiany. Można też zorganizować sympozjum, które będzie zarazem promocją firmy. Bezpośredni, profesjonalny kontakt z partnerami biznesowymi jest nie do przecenienia.

Każda firma, której zależy na wizerunku, potrzebuje nie tylko dobrego PR, lecz także sprawnej komunikacji. Dlatego czasem dobrze jest zaprosić swoich kontrahentów na spotkanie, aby bezpośrednio przekazać im wiedzę na temat produktów i usług. Zapewnimy temu wydarzeniu stosowną oprawę wizualną i zaplecze techniczne.

Razem ze znanym producentem karmy dla zwierząt odwiedziliśmy cztery polskie miasta. Podczas sympozjów zorganizowanych w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Ciechocinku prezentowaliśmy nową segmentację produktów tej firmy jej partnerom handlowym. Przygotowaliśmy m.in. duże, czytelne plansze z informacjami, pokazy odbywały się oczywiście z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych. Uczestnicy nie tylko przyswoili mnóstwo wiedzy, lecz także zapamiętali profesjonalizm gospodarzy i miłą atmosferę spotkania. O to właśnie chodzi!



KONFERENCJE PRASOWE

Jak sprawić, aby o Państwa ofercie mówiły media, zwłaszcza te branżowe? Zorganizować konferencję prasową! Innowacyjny produkt, prestiżowa nagroda, obiecujący projekt… Okazji do pochwalenia się osiągnięciami jest wiele. Najważniejsze, by umieć je dobrze wykorzystać.

Tłum dziennikarzy, dociekliwe pytania, intensywne dyskusje – tu potrzeba nie lada refleksu i perfekcyjnej organizacji. My nigdy nie tracimy panowania nad sytuacją, a sprawną koordynację eventów mamy we krwi. Z nami konferencja prasowa będzie przebiegać sprawnie i bez zakłóceń.





Będziemy towarzyszyć Państwu na wszystkich etapach organizacji. Pomożemy m.in. ustalić budżet i zajmiemy się logistyką (wynajem sali, zapewnienie sprzętu, catering itd.). Przygotujemy zaproszenia dla gości, postaramy się także o należyty rozgłos dla wydarzenia. Wręczymy uczestnikom eleganckie podarunki i roześlemy podziękowania. Wszystko po to, aby dziennikarze wrócili z konferencji z przekonaniem, że Państwa firma jest absolutnie wyjątkowa!

SPOTKANIA BRANŻOWE

Razem można zdziałać więcej. Spotkanie branżowe jest znakomitą okazją, aby podzielić się wiedzą i doświadczeniem, znaleźć nowych partnerów w biznesie i umocnić dobre relacje z już pozyskanymi. A bycie gospodarzem takiego spotkania to zarówno prestiż, jak i duża odpowiedzialność.

Tu nie ma miejsca na improwizację. Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, a każdy z uczestników spotkania powinien czuć się jednakowo ważny i doceniony. Bardziej niż interesujący temat przewodni i ciekawe panele decyzyjne, liczy się to, czego na pierwszy rzut oka nie widać: organizacja. Odpowiednio dobrane menu, eleganckie hostessy kierujące gości do ich miejsc, przejrzyste i czytelne materiały konferencyjne, niezawodny sprzęt obsługiwany przez fachowców… Diabeł tkwi w szczegółach.


Wydarzenie tak ważne dla wizerunku firmy najlepiej powierzyć w ręce doświadczonych profesjonalistów. Mamy za sobą wiele konferencji, organizowaliśmy m.in. spotkanie liderów bankowości i polskiej finansjery. Nasze scenariusze wydarzeń dopracowujemy z pedantyczną drobiazgowością, tak aby spotkanie było dla uczestników wydarzaniem tak samo wyjątkowym, jak dla gospodarza.

KONGRESY

Jak cię widzą, tak cię piszą. Podczas kongresów wiele firm prezentuje swoje dokonania i jest nie lada sztuką wyróżnić się w tłumie. Ponieważ jednak rzeczy niemożliwe robimy od ręki (tylko na cuda trzeba trochę poczekać), dzięki nam przyciągną Państwo uwagę wszystkich gości.

Hostessy i ulotki – to w zasadzie standard każdego kongresu. Nasze wyjątkowo atrakcyjne, sympatyczne dziewczyny zawsze błyszczą wśród innych. Materiały reklamowe projektujemy indywidualnie, dokładając wszelkich starań, aby były inne niż wszystkie. Taka forma promocji może jednak nie wystarczyć. Skoro ulotki i hostessy mają wszyscy, to gdzie jest miejsce na wyróżnienie się?

Dlatego my zadbamy, aby prezentacja Państwa oferty zamieniła się w prawdziwe show. Na jednej z konferencji zorganizowaliśmy na przykład pokazy przyrządzania drinków molekularnych. Przygotowaliśmy również rozmaite konkursy i zabawy. Uczestnicy byli zapraszani do stoiska przez hostessy, jednak w zasadzie nie trzeba było ich specjalnie zachęcać. Pokazy przyciągnęły mnóstwo zainteresowanych, a całość zamieniła się w prawdziwy sukces komercyjny. Dla Państwa również przygotujemy coś specjalnego. Co to będzie?… Mamy już mnóstwo pomysłów i czekamy na kontakt.