Programy motywacyjne

Wyjazdy zagraniczne to najlepsza motywacja dla pracowników i partnerów biznesowych.

Wyzjazdy motywacyjne z Tomascon to kompletny, spersonalizowany program aktywności - gry miejskie, rajdy samochodowe, zwiedzanie w prywatnych grupach. Możemy również przygotować kompleksowy program motywacyjny, z obsługą prawno-formalną, regulaminem, zbieraniem punktów.

Nasze realizacje

Jordania - perła pustyni

Jordania w stylu Indiany Jonesa

Wyprawa do Jordanii upłynęła nam pod znakiem przygód rodem z Indiany Jonesa. Zwiedzaliśmy starożytne miasto w Petrze, mozolnie wykute w skałach 2000 lat temu. Odwiedziliśmy zapierający dech w piersiach skarbiec al-Chazane, ten sam, wokół którego toczy się akcja filmu „Indiana Jones i ostatnia krucjata”. Pokonaliśmy ogromny wąwóz As-Sik i przemierzaliśmy jeepami niedostępną pustynię Wadi-Rum. Był także czas na zwiedzanie stolicy Jordanii, Ammanu, i kąpiel w Morzu Martwym – tak słonym, że bez żadnego wysiłku można leżeć na jego powierzchni.

Beach party nad Bałtykiem

Impreza taneczna na plaży przy zachodzie słońca przy dźwiękach najlepszej klubowej muzyki i płonących latarniach!

Beach party jak w karaibskich tropikalnych klubach przeniesiemy nad letni Bałtyk. Ty i Twoi goście poczują się jak w tropikach.

Lato w maju - Andaluzja i Costa del Sol

Andaluzja - kraina słońca, torreadorów, malowniczych górskich miasteczek i pysznego jedzenia

Podczas trzydniowej wyprawy do Andaluzji jeździliśmy kabrioletami i terenówkami i rozwiązywaliśmy zadania po drodze. Zwiedziliśmy miasto Ronda - słynne z pierwszej na świecie areny walki byków i kamiennego mostu, a przede wszystkim łapaliśmy południowe słońce

Slide

Dominkana – lazurowe wody, przepiękne plaże

Nie zabrakło czasu na plażowanie, nurkowanie ale program rekreacyjny i integracyjny był mocno napięty.

Konie, quady, buggies i związane z tym zabawy na ranczo. Rancho położone wśród dzikiej roślinności nad rzeką Yuma.
Zwiedzanie Altos de Chavon,  zejście schodami do rzeki Chavon gdzie grupa wsiadła na dwupoziomowy katamaran. Na pokładzie nauka tańca „Bachata”. Dopłynęliśmy też na Samanę , oglądaliśmy  jaskinie  Indian Taino w Parku Narodowym Los Haitises.
Podczas wyprawy  jeepami mieliśmy przystanek w  fabryce cygar gdzie uczyliśmy się  zwijania oraz zaliczyliśmy najdłuższy zjazd kolejką linową- tyrolską. Pełen adrenaliny okazał się rating. Pełni wrażeń i przecudnych widoków oraz doznań smakowanych wróciliśmy po 8 dniach do Polski.

Praga piwnym szlakiem

Czechy - kraj piwem płynący, w którego stolicy zwiedzaliśmy minibrowary.

Czeskie piwo jest prawdopodobnie najlepsze na świecie. Dlatego wybraliśmy się z grupą do czeskiej Pragi w celu zwiedzenia lokalnych minibrowarów, poznania sposobu warzenia piwa oraz degustowaliśmy różne gatunki piw. Naturalnie poznaliśmy również ciekawostki dotyczące Pragi i Czechów.

Dubrownik – Perła Adriatyku

Dubrownik, zwany też "Perłą Adriatyku", wyjazd, który zorganizowaliśmy w ramach integracji w 2013 roku.

Podczas tego wyjazdu zwiedzaliśmy Stare Miasto w Dubrowniku, Cavtat – urocze miasteczko oddalone o niecałe 30 km na południe i wracaliśmy łodzią do Hotelu.  Następnego dnia testowaliśmy wina lokalnej winnicy, ścigaliśmy się motorówkami do malowniczo położonej lokalnej tawerny specjalizującej się w przyrządzaniu ostryg. Zwiedzaliśmy również produkcję soli z wody morskiej w miejscowości Ston. Jako jedna z bardziej atrakcyjnych form integracji przygotowaliśmy wspólnie lunch w tradycyjnych kornwalijskim domu. Wspólnie gotowaliśmy lokalne danie tzw. „Peka” a nazwa odnosi się do metalowej osłony kopułowej, często wykonanej z żelaza. Naczynia tego używa się do gotowania żywności na palenisku, poprzez pokrycie jej płonącymi węglami.To bardzo popularne tradycyjne danie mające już ponad tysiącletnią historię.

Slide

Noma - wizyta w najlepszej restauracji na świecie

Jako główny punkt programu zjedliśmy kolację w restauracji Noma, wyróżnionej dwiema gwiazdkami Michelin. Oprócz tego, zwiedzaliśmy browary Carlsberg, skosztowaliśmy lokalne specjały i zwiedzaliśmy Kopenhagę z lądu jak i z poziomu jej urokliwych kanałów.

W przeszłości Kopenhaga była wioską rybacką Wikingów i po dziś dzień można w niej znaleźć ślady nordyckich osadników. W Kopenhadze można podziwiać zarówno współczesną architekturę, jak i zabytki, takie jak obserwatorium Round Tower, będące doskonałym przykładem XVII-wiecznej architektury. Galerie sztuki, wąskie uliczki, kanały, parki i barokowe kościoły otaczają miejskie atrakcje kulturalne.

Oprócz tego odwiedziliśmy Park Tivoli - najstarszy park rozrywki na świecie

Jeśli jesteś zainteresowany nasza ofertą to napisz do nas: eventy@tomascon.com.pl